Schade & Pech
Eén belletje en we regelen het
Schade of pech onderweg? Dan wil je vooral één ding: snel weer door. Bij PIM Lease regelen we dat voor je. Of het nu gaat om een sterretje in je ruit, een aanrijding of autopech in het buitenland: Eén belletje is genoeg. We zorgen voor hulp, afhandeling én eventueel vervangend vervoer. Zo blijf jij mobiel, zonder gedoe.
Is jouw auto niet meer rijdbaar na een schadegeval?
Bel 085 – 077 8215, je wordt direct doorverbonden met onze alarmcentrale.
- De alarmcentrale is 7 dagen per week, 24 uur per dag te bereiken.
- Indien noodzakelijk, zal er een berger worden ingeschakeld om jouw auto af te slepen.
Neem aansluitend zo spoedig mogelijk contact met ons op.
Sta je met pech langs de weg?
Bel 085 – 077 8215, je wordt direct doorverbonden met onze alarmcentrale.
- Binnen Nederland, maar ook in de rest van Europa helpen zij je weer op weg.
- De alarmcentrale is 7 dagen per week, 24 uur per dag te bereiken.
Meld snel en eenvoudig je schade
Heb je schade aan je leaseauto? Geen zorgen, bij PIM maken we het melden van schade zo makkelijk mogelijk. Je kunt hier het schadeformulier downloaden, printen en invullen, maar ook direct digitaal invullen en mailen naar schade@pimlease.nl.
Tip: Via de berijdersapp kun je gemakkelijk je polisnummer vinden bij de Groene Kaart. (Deze begint met BS.)
Klik hieronder om het schadeformulier te downloaden en begin direct met invullen.
Schadeformulier digitaal invullen
Veelgestelde vragen
Schade, diefstal & pech onderweg